fredag 12 april 2013

It´s friday


 
Hoja vad trött jag är just nu, undrar om jag kommer klara vara uppe så länge till.
Har sovit så fruktansvärt dålig i natt.
Varit vaken mellan 01.30-05.00.
Sen vaknade saga vid sex, även om S gick upp med henne vart det ingen sovmorgon.
Jag vet inte riktigt vad det var med henne i morse, men hon hade svårt att vara tyst i alla  fall. :)
Hoppas det blir bättre i natt. :)
 
Hon är så rolig lillgumman, hon älskar musik och att "sjunga" så fort det är nån som sjunger på tvn går hon och hämtar sin hatt och mikrofon (inslags papper) och sjunger med.
Är så kul att se hur hon tar efter än, fast man måste passa sig lite också.
Men kan inte göra vad som helst. :)
 
Annars då, fredag idag.
Inte för att man har någon spec fredagskänsla när man är "ledig" hela dagarna.
Träffade ialla fall Fia för en snabb lunch, alltid lika trevlig.
Blir skönt till sommaren då även hon går på mammaledighet.
Har man nån att umgås med, fast vi blir inga latte morsor på stan.
Utan mer saft mammor i byn :)
Sen vart det en liten shoppingrunda på stan med Miriam, hittade två tröjor på gina.
Vill dock inte köpa för mycket kläder nu, men ena var på rea och den andra var bara en skön tunika.
Var inte så bekväm med en massa tajta kläder just efter förra förlossningen.
Och nu så sitter man här, fundera på att käka nått och gå och lägga sig typ.
För saga och jag har inte samarbetat ikväll kan jag säga.
Idag har hon inte varit glad på sin kära mamma.
Ja men en ny dag imorgon.
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar